12. maaliskuuta 2019

Aragorn WIP 2

Sitten siihen tokaan ja viimeseen osaan Aragornin projektin parissa!

Seuraavaks lähdin taistelemaan bracereiden parissa. En siis tiiä mikä on järkevä käännös näille suomeks. :'D
Lähdekuvat koottu
Nahkat näihin on hankittu Hobby Pointista . Päätin yhdistää punertavaa (ja suht lämmintä) sekä kylmää tumman ruskeeta nahkaa. Nyt halusin vähän rikkoo rajoja mun omien sävymaailma mieltymyksistäni poiketen, enkä oo varma tykkäsinkö täst päätöksestä loppuejen lopuks.
Wau. Ehk upein kaava minkä oon ikinä tehny.
Tässä oon jo päässy vähän tekemisen makuun. 
Reunojen kääntöä, joka oli muuten ihan sika ärsyttävää hommaa, ton nahan pehmeyden ja leikatun muodon vuoks. Käytin apuna kyllä vähän liimaa.
Maalasin tollaset feikki "nastat". Joo en jaksanu lähtee suutariin hakemaan oikeit nastoi, vaikka ne olis kyllä olleet aika paljon hienommat.
Mä halusin tehdä näistä tukevat ja useampi kerroksiset, joten kerroksiahan niihin sitten tuli ja sitä mukaan painoa myös. :'D 
Mä en tiiä mitä sanoo oikeestaan täst kuvioinnista. Maalaamalla/tuputtelemalla tuli tosi rumaa ja epätasasta jälkee ja en ollu ylpee ollenka. Mulla olis ollu muitakin ideoita toteuttaa tää osio, mutta päädyin huonoimpaan mahdolliseen ratkasuun. :(
Liimasin, ompelin, käänsin ja ompelin vähän lisää. Oikeestaan edellä mainituilla menetelmillä kokosin nämä. Soljet ostin kans Hobby pointista ja kiristykseen nauhana toimi taas toi ihan kamala vahanauha. Tein kolme kerrosta per bracer ja kyllä, niistä tuli painavat ja olin tehny mittauksien suhteen mokan...niistä tuli ihan liian ISOT.  En kuitenkaa oo mikään Hulk. -___- Että joo. Näiden käyttö taitaa rajottua sitten vaan photoshootteihin. ISO HUOKAUS.
Sitten päästään kenkien pariin!
Nää on oikeesti figuurin..ei oo nyt lähdettä. :(
Kiertelin kirppareita tosi tahdikkaasti ja melkein joka päivä, jospa sattuis silmään joku hyvä pohja kenkuloihin ja sit mulla lykästi! Olis ehkä pitäny jättää noi hapsut vaan paikoilleen, kun olishan ne ollu aika söpöt. Inkkari-Aragorn. :''D
Ratkoin noi hapsut pois ja käytin takkiin tarkotettua nahkaan ja vahanarua modauksessa.
Mä käytin täysin omaa luovuuttani näissä, koska multa loppui takkinahka kesken ja kenkien originaali rypytys miellytti mua niin paljon, etten olis tohtinu tehdä bootcovereita, niinku olin aatellu aivan alunperin. Niist tuli silti söpöt! Tuntuis turhalta selittää sen enempiä näistä, koska kyllä varmaan silmin näkee, mitä oon näille tehny.
Aragornilla on selässä (aina välillä) semmonen pötkylä. Joo, se on oikeesti kieputtanut viittansa siihen, mut se näyttää vaan pötkylältä. Ja niistä hupullisista viitoista sen verran, että ei keritty tehdä niitä, joten kieputin tonne sisään vaan random palasen harmaat villakangasta. Se näytti oikeesti vaan retkipatjalta mun selässä. >:'''D Noh, coniinhan sitä oltiin menossa.
Kynsikkään ompelin mun liivikankaasta.
Taisinkin jo aiemmassa postauksessa mainita, että tää peruukki on aitoa hiusta ja aivan mielettömän kaunis luonnon valossa. Yksilö oli todella todella käkkärä ja pidempi alunperin, mutta suoristelin sitä ja leikkelin vähän latvoista. 
En kerinny ennen conia hankkia kunnollista harmaata hiusliitua, joten loin pikkasen sävyä kovalla pastelliliidulla ja toimi hätätapaukseen ihan hyvin.
Paljon purin tän projektin aikana hammasta yhteen, tekemistä oli ihan viimetinkaan saakka, opin uusia pieniä niksejä ja oon taas ehkä henkisesti vahvempi seuraavaan isoon projektiin. Nyt tosin ollaan päätetty, että Desuconiin tehdään jotain tosi helppoa ja mäkin pääsen viimein cossaamaan nais-hahmoa. Mutta jees! Ei kait itse prosessista sen enempiä. Tässä lopputulos, jota voi tarkastella:
Tässä se mun aiemmin mainittu vyön remmien merkitys ja hyvin toimi:

Kiitos kun luit ja palaillaan! 

xoxoTala

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti