10. tammikuuta 2015

Shinra Infantryman lll: käyttökelposeks vaikka väkisin


Heipähei!

Aattelin tähän väliin vielä heittää loputkin mun Shinra infantryman -projektista, vaikka Yukiconin enimmäinen päivä oliki jo. Työstin tätä cossia vielä viimeyönä kauheessa kiireessä, koska en ois millään tahtonu molempina päivinä hypellä ympäriinsä omana ittenäni, ja sain sen jotenkuten valmiiks, mutten kuitenkaan. Toisaalta mua kalvaa pistää päälle keskeneränen asukokonaisuus, mutta kun ei mulla oikeen kaapista vielä löydy mitään muuta. Vielä coniyönä sitä sovittaessani osaset hajoili mun käsiin, mutta päätin ottaa sen riskin jokatapauksessa. Varsinainen conipäivitys (ja video?) tulee sit myöhemmin. :D

Armorit ja tonfan sain viimeinki maalattua. Akryylimaaleista mun lemppareita on Daler Rowney (musta ja valkonen), koska ne on niin paksuja, nii peitty sit viimesetki kuopat ja kolhut armoreista. Sitte ostin helsingin Hobby Pointista jotain tommosta mulle uutta merkkiä kun Amsterdam (oranssi). Se oli ehkä jotain huonointa maalia ikinä, pohjaspray paisto läpi vielä kolmannellaki maalauskerralla. Pinnalle mattavernissaa pitämään maalit paikoillaan.


Lakattuja palasia.

Hain myös paikalliselta suutarilta nahkasprayta (London Tan), jolla värjäsin mun jokaikisen valjaan palasen ja hanskat. Valitettavasti mun aseessa ollutta nahkaa ja kenkiä mä en ehtinyt värjätä, koska mun spraytilaus ei ehtinyt saapua ennen conia... Mrrrrh. Väsäsin myös illalla itelleni nopeesti tuubihuivin, josta tuli aika ruma, mutta parempi kun ei mitään tähän hätään. Noh, teen tän cossin sitten johonkin toiseen coniin kun se on kokonaan valmis ja korjailen puutteita, joita tänään huomasin conissa. T__T



 Polviin tulevien armorien kanssa mulla oli suurin stressi. Niitä oli tosi hankala saada pysymään paikoillaan (tai sitten se johtu vaan siitä, etten ollu vielä tollon hiffannu mitään järkevää kiinnitys-systeemiä). Tala ei puhunu ihan paskaa sen omassa päivityksessä viimeks, tää asu tosiaanki pysyy koossa lähinnä vaan teipin voimalla - nimittäin tarrateipin.


"Täällä haisee paska"
Jes, palaillaan Yukiconin merkeissä!
-Loxy


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti